Egy kezdő anyuka lépései

Aliz az első gyermekem. A rokonságban nincs kis gyerek, így teljesen magamra és férjemre hagyatkozva hozzuk meg döntéseinket a gyermeknevelés terén. Megosztanám Veletek a tapasztalataimat, kétségeimet, sikereimet és kudarcaimat. Tanuljatok belőle!

Friss topikok

Linkblog

Fáradt lettem

2010.05.16. 14:14 - Méhecske

Címkék: fáradtság szomorú házimunka boldog munkahely 2 éves szexi feleség gondos anya

Szia,

Aliz néhány napon belül 2 éves lesz, és én nagyon elfáradtam.

Megmondom őszintén, mikor családról álmodoztam, nem gondoltam, hogy ennyire elfáradok majd. Persze lehet, hogy csak velem van a baj. Egyszerre szeretnék szexi és csábos lenni a férjemnek, gondos anyja lenni a gyermekemnek és megbízható bástya a munkahelyemen, és mindemellett a háztartást is szeretném maradéktalanul ellátni. Rá kellett jönnöm, hogy ez nem megy. Mindet akartam, de az eredménye az lett, hogy a munkámban annyira elfáradok, hogy nincs türelmem a gyermekemre (mellesleg oda sem érek érte a bölcsibe, így babysitter megy érte), nem jut időm főzni, a lakásban egyre nagyobb a kupi és estére annyira elfáradok, hogy a férjem nem sokat élvez belőlem. Nem jó ez így!

Ezen a héten lakást festettünk férjemmel ketten. Ez is fárasztó volt, de ketten voltunk, ráadásul a pénteki napot pihenéssel kettesben tölthettük (délután 4-ig). Fantasztikus volt végre egy egész fél napot kettesben lennünk! Voltunk moziban, szántunk időt egymás kényesztetésére, és kicsit kikapcsolhattunk. Ahogy közeledett a délután 4 óra, egyre jobban éreztem, hogy ez a néhány óra fog erőt adni a következő hónapokhoz. Úgy éreztem 3 óra felé, hogy máris hiányzik ez a felhőtlen kettesben töltött idő. Pont olyan érzés, mikor tudod, hogy néhány óra múlva elutazol, és máris hiányzik az, akit itthon hagysz, pedig még ott ül melletted. Leyrhatatlen érzés, mert egyszerre boldog és szomorú. Ez vagyok én: egyszerre boldog és szomorú.

Boldog vagyok, mert a férjem olyan üzenetet küld, hogy ez élete legboldogabb időszaka, és ezt nekem köszöni meg. Boldog vagyok, mert a 2 éves kislányom azt súgja a fülembe, hogy "Szeretlek Anya". Boldog vagyok, mert 14 ország eladói közül én lettem az év eladója. Ezek nagyon fontos és nagyon erős érzések. És hogy miért vagyok szomorú? egyszerűen azért, mert nem jut idő kettesben lenni a férjemmel, mert egyre gyakrabban kell hétvégén és éjszaka is dolgoznom, mert néha úgy érzem, felőrölnek a feladatok.

Nem kell azért megijedni, sokkal több jó dolog van az életemben, aminek örülhetek, mint ami miatt szomorkodhatom. Azt hiszem ez zárszónak is jó. A mérlegem elkészült, és a jó dolgok felé billen a mérleg nyelve! Most összeszedem magam, és odabújok a férjemhez, aki Forma1-et néz, esetleg elkortyolunk egy pohárka bort és persze csigabigát rajzolok a pontpontvesszőcske mberke fejére.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsializ.blog.hu/api/trackback/id/tr212007178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása